Що має змінюватися ? Чому і як?
|
Зелений понеділок 15.11.2021 «Толерантність врятує світ».
1.Відкриття тижня
толерантності.
2.Перегляд відео « Що таке толерантність?»
3. Тематична година спілкування.
4. Створення емблеми толерантності.
5. Виготовлення книжечки добрих справ.
Червоний вівторок 16.11.2021
« Людина починається з добра».
1. Тематична година спілкування.
2. Крісло
автора « Доброта-це…»
3. Урок
доброти з використанням методу « Шести капелюхів».
4. Весела
перерва .Пісня «Даруй добро».
5. Подарунок
для товариша «Квіточка добра».
Синя середа 17.11.2021
« Толерантність-це щирість».
1.Відкритий
мікрофон « Щирість-це…»
2. Акція «
Букет долоньок побажань».
3.Створення
квітки толерантності»
4. Конкурс
малюнків « Життя цікаве та яскраве».
5.Виготовлення
«хмаринок думок».
Жовтий четвер 18.11.2021
« Дружба-це ти і я, дружба- це наша шкільна сім’я».
1.Тематична
година спілкування.
2. Акція « Кошик
добрих справ».
3. Майстер-клас «Віночок дружби».
4.Проведення спортивних змагань.
5. Аукціон слів. Пісня про дружбу.
Фіолетова п’ятниця 19.11.2021
« Планета толерантності».
1.
Створення лепбука «Толерантність врятує світ».
2. Фотосесія « Ми толерантні»
3. Декламування віршів.
4.Підведення підсумків тижня.
5. Вручення браслетів толерантності.
Що таке ранкові зустрічі? Практика ранкової зустрічі - один із перших методів, орієнтованих на учня, які застосовують учителі у своїх класах. Ранкову зустріч легко провести, вона закладає підґрунтя для інших змін, які потребують більшого досвіду Детальніше: http://osvita.ua/school/method/upbring/744/ http://osvita.ua/school/method/upbring/744/
Ранкові зустрічі – нова традиція української школи. Як правило, їх використовують у перших-других класах, але у середній та старшій школі також доцільно їх залучати. Ранкові зустрічі допомагають налаштувати клас на роботу протягом дня, знайти спільні інтереси, здружити дітей, бо в атмосфері взаємоповаги обговорюються цікаві теми чи важливі питання.
Оригінальні ранкові привітання для всього класу дивитися тут
- Учити новому мисленню, методам пізнання й самоорганізації;
- Уміти підвести до дверей, дати ключ і навчити учня як учасника освітнього процесу користуватись цим інструментом. Пам'ятати: ніхто, крім самого учня, не зможе ввійти у світ знань;
- Навчити учня самостійно розглядати явища цілісно й у динаміці;
- Навчити учня самоорганізації та показати йому реальний шлях до самореалізації по спіралі:
Немає коментарів:
Дописати коментар